Paslaugos

Efektyvi verslo plėtra – kliento norų ir poreikių supratimas, bei operatyvus reagavimas. Padedame įmonėms greičiau pasiekti rezultatą:

1. Klientų patyrimo valdymas (Customer Experience Management).  

2. Į Klientą orientuotų pokyčių valdymas.

  • Komandos paruošimas pokyčiams, pokyčių valdymas;
  • LEAN Startup, LEAN business development, Innovation by Opportunity metodikos.

3. Analitika. Duomenų apjungimas ir analizė. 3D view.

  • Įmonės vidinių sistemų duomenų įtraukimas į vieningą kubą;
  • Klientų apklausų susiejimas su vidinėmis DB;
  • Komunikacijos su klientais ir klientų reakcijos įtraukimas į vieningą duomenų kubą;
  • Verslo galimybių įvertinimas ir įgyvendinimas pagal IpOp metodiką.

4. Individuali rinkodara. 

Pasinaudojant 3D analitika, sukonstruojami individualūs pasiūlymai klientams. Atsižvelgiama į pirkimų istoriją, jų emociją likusią po paskutinio kontakto su jūsų įmone, bei tuo, kuo klientas iš tikrųjų domisi.

  • Kainodara, lojalumo sistemos;
  • Klientų segmentavimas;
  • Efektyvių naujienlaiškių sistema.

5. Mokymai ir workshop-ai.

Mokymo tikslų ir poreikių suderinimas su užsakovu yra būtinas žingsnis besiruošiant mokymams. Geriausius rezultatus pasiekiame, kai mokymų tikslus deriname  tiek su tiesioginių komandų vadovų tikslais, tiek su įmonės strateginiais tikslais.

Mokymuose daug dėmesio skiriama praktiniam mokymų aspektui, darbui grupėse.

Mokymų programos trukmė derinama pagal kliento tikslus ir poreikius. Dažniausiai – 1 – 2 d.  Pokyčio  siekiantys komandų lyderai dažnai pasirenka ir Follow-up sesijas mokymų dalyviams individualiai ir grupėse, siekdami užtvirtinti teorines žinias ir naujus įgūdžius.

Mokymų programos:

I. „Pardavimų strategijos besikeičiančioje rinkoje”. Atlikus aukščiausio lygio vadovų apklausą, didžioji dalis respondentų kaip svarbiausią problemą nurodė, kad darbuotojai susiduria su sunkumais tinkamai suformuluoti jų teikiamos paslaugos vertę klientui.

  • Kaip vertę supranta klientas?
  • Kaip daryti įtaką pirkėjui?
  • Kas vyksta pirkėjo galvoje?
  • Ką keičia pardavėjo tikėjimas savo paslauga?
  • Bendradarbiavimo ir santykių kūrimo svarba.

Besikeičiant klientų pirkimo įpročiams, kaip sustiprinti reikalingas pardavimų komandos kompetencijas?

Mokymų programa sudaryta daug dėmesio skiriant asmeninio aktyvumo skatinimui, praktiniam darbui grupėse. Tikslas – maksimaliai įtraukti visus mokymų programos dalyvius ir suaktyvinti jų asmeninę darbo veiklą.

Pardavimų mokymai skirtingiems pardavimų kanalams: skambučių centrams, telemarketingui, verslui, retail’ui.

II. „Šalti skambučiai – nuo gero prie puikaus”. Naujų klientų paieška – vienas iš pagrindinių pardavimų augimo variklių. Kas pakeičia senus klientų spaudimo metodus? Kaip peržengti asmenines psichologines baimes, kokius metodus verta žinoti, kad naujų klientų paieška būtų sėkminga?

    • Ką keičia skambučio tikslo žinojimas?
    • Ką svarbu žinoti ruošiantis skambučiui?
    • Pagrindinės klaidos ir kaip jų išvengti.
    • Kaip kinta kliento dėmesys pokalbio metu.
    • Prieštaravimų suvaldymas.

Mokymų programa sudaryta daug dėmesio skiriant psichologinių aspektų išgryninimui. Jie svarbūs pardavėjui ruošiantis skambučiui  ir kliento mąstymo perpratimui. Mokymų metu teorija derinama su darbu grupėse.

III. „Laiko valdymas ir asmeninio efektyvumo didinimas”. Didėjant gyvenimo tempui laiko planavimas ir valdymas tampa ypač aktualiu klausimu. Nuo ko pradėti ir kaip žengti pirmus žingsnius? Kaip sudėti prioritetus, kad būtų atlikti didžiausią vertę atnešantys veiksmai? Kaip nuolat didinti asmeninį efektyvumą?

IV. „Prezentavimo ir viešojo kalbėjimo įgūdžių tobulinimas”. Ką daryti ir ko vengti viešoje kalboje? Kūno kalba, balsas, auditorijos valdymas. Kas būdinga geriausiems oratoriams? Kaip ruoštis viešam kalbėjimui?

Viešas kalbėjimas neretai sukelia nerimo ir baimių. Tiek ruošiantis prezentacijai klientui, tiek viešai kalbai ar pristatymui. Pagrindiniai principai, ką turėtume žinoti apie kūno kalbą ir jo valdymą. Auditorijos įtraukimą ir darbą su ja. Kas būdinga geriausiems oratoriams ir ką galiu panaudoti tobulinant viešo kalbėjimo įgūdžius.

V. „Kaip auginti klientų ratą per rekomendacijas?”  Rekomendacijomis paremti pardavimai.  90 procentų rekomendacijų gauna TOP – 10 procentų specialistų. Kiekvieno profesionalo svajonė – dirbti su klientais, kurie jumis pasitiki. Kaip gauti tokius klientus? Kaip auginti rekomenduotojų ratą? Mokymai skirti profesionalias paslaugas teikiančių įmonių specialistams ir pardavėjams.

VI. „LEAN verslo vystymo metodika”. Šios metodikos esmė – minimizuoti veiklas, kurios neneša vertės klientams. Kas  yra „vertinga“ neturi universalaus atsakymo. Skirtingi klientai nurodys skirtingus parametrus. Mokymai įmonių vadovams ir projektų vadovams, specialistams.

VII. „Koučingas (ugdymas) vadovams – autentiškos lyderystės link”. Koučingas – kaip vienas iš būdų stiprinti įmonės kultūrą, formuoti atvirumu grindžiamas komandos vertybes. Komandą ugdantys vadovai stipriai prisideda prie darbuotojų kompetencijų augimo ir jų pasitenkinimo darbdaviu. Augina naujus lyderius. Kaip sklandžiai įtraukti koučingą į vadovų darbą? Kaip koučingas gali prisidėti kuriant įmonės kultūrą? Kaip koučingas susijęs su pasikeitusiais klientų poreikiais?

VIII. Pokyčių organizacijoje valdymo workshop’ai;

IX. Asmeninis coachingas ir mentoringas. 

Koks tikslas? Efektyvumas. Pristatymas mindmap formatu

Norite sužinoti daugiau? Kreipkitės dabar

 

 

Efektyvi verslo plėtra