Paslaugos

1. Klientų patyrimo valdymas (Customer Experience Management)
2. Į Klientą orientuotų pokyčių valdymas
  • Komandos paruošimas pokyčiams, pokyčių valdymas;
  • LEAN Startup;
  • Innovation by Opportunity metodikos.

3. Analitika. Duomenų apjungimas ir analizė. 3D
  • Įmonės vidinių sistemų duomenų įtraukimas į vieningą kubą;
  • Klientų apklausų susiejimas su vidinėmis DB;
  • Komunikacijos su klientais ir klientų reakcijos įtraukimas į vieningą duomenų kubą;
  • MS Power BI analitikos modelio sukūrimas ir įdiegimas;
  • Verslo galimybių įvertinimas ir įgyvendinimas pagal IpOp metodiką.

4. Individuali rinkodara

Pasinaudojant 3D analitika, sukonstruojami individualūs pasiūlymai klientams. Atsižvelgiama į pirkimų istoriją, jų emociją likusią po paskutinio kontakto su jūsų įmone, bei tuo, kuo klientas iš tikrųjų domisi.

  • Kainodara, lojalumo sistemos;
  • Klientų segmentavimas;
  • Efektyvių naujienlaiškių sistema.

Norite sužinoti daugiau? Kreipkitės dabar

 

 

Efektyvi verslo plėtra