Apie mus

Esame praktikų komanda, turinti darbo patirties corporate aplinkoje. Turim profesionalų tinklą, pagal poreikį įtraukiam įvairių sričių profesionalus: IT specialistus, programuotojus, CC, viešųjų ryšių ekspertus.


Andrius Tomaševičius

IMG_20140819_141041Būtų puiku, jei rinkodaros specialistui užtektų tik rinkodaros žinių ir patirties.

Pirmoji mano išmokta pamoka – geras produktas nėra sėkmės garantas.

Papasakosiu tikrą istoriją, kuri atvėrė akis prieš daugiau nei 10 metų. Tuo metu buvau paslaugų vadybininkas AB „Lietuvos telekomas“, atsakingas už plačiajuosčio optinio ryšio paslaugą.

Nauja paslauga, pažangi technologija, atverianti radikaliai naujas galimybes stambiam verslui. Lyginant su alternatyviom technologijom, privalumai radikalūs. Kaina – kelis kartus mažesnė, kliento investicijos kelis kartus mažesnės (SDH įrangos kainos – kosminės). Tik klausimas, kodėl pardavimai tokie vangūs?

Atsakymas nustebino – nauja paslauga nepasitiki pardavėjai. Baiminasi, kad techninės problemos sugadins santykius su klientais.

Išmokta pamoka – naujovę įmonėje reikia parduoti ir pardavėjams.

Pamoka po pamokos ir sąrašas šiai dienai pasidarė ilgas. Parduoti pardavėjams, parduoti inžinieriams, parduoti klientų aptarnavimui, parduoti visiems įmonės viduje. T.y. daug skirtingų „pardavimų“, skirtingų projektų valdymo technikų, skirtingos analizės. Ir, svarbiausia, komunikacijos.

Esu 100 proc. įsitikinęskomunikacija yra dvigubai svarbiau už visas kitas sritis kartu sudėjus.

Verslo konsultacijos, plėtros ir pokyčių valdymas. IpOp ir LEAN Startup metodikos, coachingo ir mentoringo technikos.  Vien konsultacijų nepakanka – savo klientams suteikiu įrankius, kaip įdiegti pokyčius ir pasiekti užtikrinto įmonės augimo. Bandžiau pabėgti nuo IT srities, bet ji vis mane pasiveja – “Debesų kompiuterija” plinta kaip virusas. Efektyvumo ir bendradarbiavimo įrankiai neįtikėtinai pigūs, belieka išmokti jais naudotis.

Jei norite sužinoti, ką anksčiau veikiau peržiūrėkite LinkedIN profilį.


Kristina Tomaševičienė

as2Pardavimų ir į klientą orientuotų pokyčių valdymo profesionalė.

Pagrindinė veiklos sritis – į klientus orientuoti pokyčiai ir klientų patirtis visuose taškuose, kuriais įmonė yra pasiekiama klientams.

Įmonės pozicionavimas, stipriausių konkurencinių pranašumų išgryninimas ir stiprinimas. Komandos motyvavimas ir įtraukimas į bendro rezultato siekimą.

Klientų patirtis apima visus kanalus, kuriais jūs esat pasiekiami savo klientui. Tai – pardavimo vieta, aptarnavimas telefonu, darbo valandos, problemų sprendimo greitis, pažadų vykdymas ir pan. Jeigu jūsų klientų patirtis visuose taškuose ir nuolat viršija jų lūkesčius – jūs nepralenkiami. Į klientų patirtį orientuota įmonės veikla gali tapti didžiausių jūsų išskirtinumu ir privalumu šių dienų rinkoje.

Dirbusi su didžiausiomis Lietuvos verslo įmonėmis. Konsultavusi telemarketingo, mažmeninės prekybos, vidutinio, stambaus verslo pardavimų kanalų vadovus komandų valdymo, darbuotojų ugdymo, motyvavimo, pardavimų įgūdžių tobulimo klausimais.

Patirtis vedant pardavimų mokymus ir ugdomojo vadovavimo (koučingo) sesijas.  Darbas su pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimu. Darbo patirtis AB “Teo” ir UAB “BITĖ Lietuva”.


Atsiliepimai apie Kristiną

„Kristina’s past experience and experience in BITĖ definitely would help to make an great contribution, accountability of results to organisation. Kristina’s experience translated into results in BITĖ. From her strong sides I definitely can note accountability on items she took over. In company we were sure, if she committed something – it will be done.

She has good skills for looking in solutions in complicated situations, creativeness for non-standard solutions. That helped a lot to our organisation.“

Chief Commercial Officer, UAB “BITĖ  Lietuva“


LinkedIn profilis

Efektyvi verslo plėtra