Blog (as)

  • Rinkos tyrimai pasikeitė negrįžtamai (I dalis) - Per pastaruosius keletą metų rinkos tyrimai pasikeitė negrįžtamai. Dabar juos atlikti yra lengviau, žymiai daugiau yra viešai prieinamų tyrimų. Kas naujo? Dėl gausybės internetinių įrankių rinkos tyrimus atlikti pasidarė žymiai paprasčiau. Neliko mistinio patirties ingrediento. Didelis tyrimas nebūtinai suteiks daugiau naudos. Vietoje vieno didelio tyrimo, atlikite kelis mažesnius. Rinkos tyrimus vykdančių bendrovių kiekis padidėjo dešimtis … Toliau skaityti Rinkos tyrimai pasikeitė negrįžtamai (I dalis)
  • Naujas žvilgsnis į pardavimus: 5 sugriauti mitai - Kaip pakelti pardavimus į naują lygį? Štai jums keli įgyvendinami būdai, kaip tai padaryti. Ar pasiruošę? Nustokite pardavinėti, padėkite Per pastaruosius penkerius metus pasikeitė pirkimas tiek B2C, tiek B2B segmentuose. Klientas visą informaciją apie jūsų paslaugas ar produktus gali rasti internete. Taip pat nesunkiai pasiklausia rekomendacijų iš „pasikausčiusių“ kolegų ar bičiulių. Taigi, pasikeitė ir pardavimo … Toliau skaityti Naujas žvilgsnis į pardavimus: 5 sugriauti mitai
  • Klientų patyrimo valdymas - Klientų patyrimas apima visus aspektus susijusius su įmonės paslaugos ar produkto vartojimu, kliento santykiu su įmone, įmonės prekės ženklu. Klientų patyrimo valdymas (arba klientų patirties valdymas, angl.: Customer Experience Management, sutrumpinimas: CEM arba CXM) – sąvoka, apimanti kaip įmonė valdo ir kontroliuoja visus santykius su klientais visais kliento gyvavimo ciklo etapais. Klientų patyrimo valdymas – … Toliau skaityti Klientų patyrimo valdymas
  • Klientų patirtis (klientų patyrimas) - Kas yra klientų patirtis arba klientų patyrimas?  (Anglų kalba Customer Experience, sutrumpinimas CE arba CX) Dažnai šis terminas suprantamas per siaurai kaip klientų aptarnavimo sinonimas. Iš tiesų klientų patyrimas yra gerokai platesnė sąvoka. Klientų patyrimas apima ne tik klientų aptarnavimą, bet ir visus kitus aspektus susijusius su įmonės paslaugos ar produkto vartojimu ar santykiu su … Toliau skaityti Klientų patirtis (klientų patyrimas)
  • Mes spaudoje: Nustebo apklausę abiturientus – to iš jų nesitikėjo - Apklausę moksleivius, tėvus ir mokytojus tyrėjai gavo itin įdomias įžvalgas. Pasirodo, dabartiniai moksleiviai yra kur kas konservatyvesni, atsakingesni ir labiau linkę mokytis nei buvo galima manyti. Egzamintorius.lt užsakymu abiturientų elgesio tyrimas buvo atliktas balandžio mėnesį. Apklausą vykdė UAB „Pagreitis LT“. Iš viso gauta daugiau nei 4500 atsakymų. Abiturientai – konservatyvesni nei gali pasirodyti Tyrėjai išsiaiškino, … Toliau skaityti Mes spaudoje: Nustebo apklausę abiturientus – to iš jų nesitikėjo
  • Klientų patyrimo KPI web-ui - Turite paslaugą, prieinamą per internetą? Klientų nuomonė yra svarbi. Bet ką daryti, kad turėti visapusišką ir kasdien atsinaujinančią statistiką, turinčią esminę įtaką numatytiems tikslams pasiekti? Radau puikų klausimą ir dar geresnį atsakymą ww.quora.com Klausimas: kaip matuoti klientų patyrimą (UX – User Experience) web sistemoje? Dažniausiai tai susiveda į sudėtingus ir griozdiškus algoritmus, fokus grupės tyrimus ar … Toliau skaityti Klientų patyrimo KPI web-ui
  • 7 brangiausi žodžiai versle -
  • 6 dažniausios klaidos NPS - Pagaliau jūs ir jūsų įmonė startuojat su nauju projektu – klientų nuomonės apklausomis. Kelias naujas, nepramintas. Kiek galvos skausmo jis sukels? Ar rezultatai atitiks bent minimalus lūkesčius? Netgi nemažos patirties turinčios įmonės pakliūna į „duobes“ dirbdamos su klientų nuomonės apklausomis. Kokios yra 6 dažniausios klaidos NPS? Mažas respondentų skaičius Problema: maža atsakymų imtis į organizuojamas klientų … Toliau skaityti 6 dažniausios klaidos NPS
  • Ko tikisi klientai pildydami savo asmens duomenis? - Ko tikisi klientai pildydami savo asmens duomenis lojalumo kortelei gauti? Dalinuosi Didžiosios Britanijos kompanijos, tiriančios mažmeninės prekybos industriją, atliktų tyrimų rezultatais. Kompanijos SAS ir Conlumino apklausė daugiau nei 2 000 Didžiosios Britanijos vartotojų ir 100 mažmenininkų. Daugiausia dėmesio skirta lojalumo programoms mažmeninėje prekyboje. Visi mes turime begalę lojalumo kortelių, užkemšančių piniginių skyrius. Klausimas, kiek turime … Toliau skaityti Ko tikisi klientai pildydami savo asmens duomenis?
  • Case Study: viena daugiausiai aptariamų įmonių - Case Study: viena daugiausiai aptariamų įmonių – Apple.  Apple sistemingai klauso savo klientų atsiliepimų ne vienerius metus iš eilės. Atidarius naują Apple parduotuvę, daromos klientų NPS apklausos. Stebina, kaip klientų aptarnavimas atitinka įmonės misiją, priimami operatyviniai sprendimai. Klientų atsiliepimus Apple stebi ir vertina kasdien, o ne kartą metuose ar kartą per ketvirtį. Apple parduotuvių vadovai … Toliau skaityti Case Study: viena daugiausiai aptariamų įmonių
  • Kaip auginti pajamas iš nepatenkintų klientų? - Klientų rekomendavimo indekso (Net Promoter Score) tikslinė auditorija NPS taikomas tiek B2B, tiek B2C, tiek abiems. Apčiuopiamus rezultatus NPS taikymas duoda, kai nuosekliai dirbama su gautais rezultatais ir klientų atsiliepimai tampa įmonės darbuotojų kasdienio darbo dalimi. 95 proc. įmonių renka grįžtamąjį ryšį, 50 proc. informuoja darbuotojus apie esminius atradimus, 30 proc. priima sprendimus pagal šią … Toliau skaityti Kaip auginti pajamas iš nepatenkintų klientų?
  • Tim Minchin – jūs neprivalote turėti svajonės - Dienos atradimas – Tim Minchin kalba, pasakyta studentams. Tim Minchin gimęs Australijoje yra aktorius ir kompozitorius. 2013 metais už nuopelnu kultūrai jam suteiktas garbės daktaro laipsnis Vakarų Autralijos Universitete. Devynios gyvenimo pamokos. Labai smagiai, paprastai ir giliai. Ir jokios didaktikos. Pradedant tuo, kad nebūtina turėti didelę svajonę… Netikėta? Štai keli iš 9 punktų Jūs neprivalote turėti … Toliau skaityti Tim Minchin – jūs neprivalote turėti svajonės
  • Kodėl klientai yra su jumis? - „Vieną kartą Alisa priėjo išsišakojusį kelią, o medyje pamatė tupintį Češyro katiną. Mergaitė jo paklausė: – Kuriuo keliu man eiti? – O kur tu nori nueiti? – toks buvo katino atsakymas. – Aš nežinau,  – pasakė Alisa. – Tada nėra jokio skirtumo.“  Lewis Carroll „Alisa Stebuklų šalyje“ Pritaikant verslui, jei bėgsi nesižvalgydamas tai ir pasiseks. Greitis užtikrina … Toliau skaityti Kodėl klientai yra su jumis?

Parašykite komentarą

Efektyvi verslo plėtra